piątek, 10 października 2014

Kącik natury - kasztan jadalny

Fascynowało mnie to drzewo już od jakiegoś czasu. W związku z czym podczas niedawnego spaceru po Ogrodach Kensington nazbieraliśmy z Gagatkami kasztanów (także tych w łupinach) i liści i zrobiliśmy wystawę na naszej "tacy natury". Dla porównania dołożyliśmy także zwykłe kasztany oraz liście kasztanowca. Wydrukowałam również obrazki pobrane z Wikipedii, dałam lupę i wyłożyłam Gagatkom na półkę. Kącik natury dla małych badaczy.


Owoce kasztana jadalnego całe najeżone są kolcami i kłują niemiłosiernie.



Dla trwalszego efektu część z liści zalaminowałam. Jak widać na zdjęciu, te zalaminowane szybko straciły swój piękny kolor.



Karty z Wikipedii do porównania


A tak kasztan jadalny prezentował się w terenie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...