czwartek, 3 października 2013

Jesienne propozycje zabaw

Las wykonany z plasteliny, kasztanów, liści, gałązek, mchu itd. Odkopałam zdjęcie z naszych zeszłorocznych zabaw.


Zaproszenie do zabawy - sól cynamonowa. Pomysł podpatrzony na blogu My Nearest And Dearest. Sól wymieszałam z cynamonem, a pudełko dodatkowo udekorowałam sztucznymi liśćmi, laskami cynamonu oraz ziarnami kukurydzy. Do zabawy dałam Gagatkom drewniany widelec, drewnianą łyżeczkę, łyżeczkę do herbaty, miarkę, małe sitko oraz pincetę. A sól obecnie wykorzystujemy do nauki pisania.






Zaproszenie do zabawy - jabłoń z guzików. Pomysł żywcem skopiowany z bloga Fantastic Fun and Learning. Potrzebne są zielone i czerwone guziki, laski cynamonu oraz kawałek zielonego materiału (ja użyłam filcu). Niestety nie mam zdjęć prac Gagatków, a niektóre były naprawdę ciekawe. Oprócz jabłoni budowaliśmy także traktor, pociągi, morskie zwierzęta i wszystko, co tylko gagatkowa wyobraźnia podpowiadała.


Szarlotkowe pudełko sensoryczne (opisywałam już tu)


16 komentarzy:

  1. piękny las! a ta sól cynamonowa fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na jesienną zabawę, wypróbujemy i my:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ! szkoda, że nie masz zdjęć cynamonowych drzew z pewnością wyszły świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj sama bardzo żałuję. Ale może powtórzę zabawę za jakiś czas i wtedy uda mi się coś pstryknąć

      Usuń
  4. Aż poczułam zapachy i smaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne, wykorzystam chętnie, ta sól pewnie pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj pachnie! ilekroć jest w użyciu robi się bardzo cynamonowo :-)

      Usuń
  6. Ta sól z cynamonem to coś w sam raz dla moich Cynamonków:) Wypróbujemy na pewno

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, czy te Wasze liście są z tkaniny? Gdzie takie można kupić? Szukałam w Polsce na allegro ale niestety znalazłam takie które mi się nie podobają. Chętnie nabyła bym takie jak macie dla moich gagatków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam te http://www.amazon.co.uk/gp/product/B005M26MIA?psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o07_s00 - może w jakimś papierniczym albo w kwiaciarni?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...