sobota, 25 maja 2013

Kosmos - pudełko sensoryczne

Nie mogłam się doczekać, kiedy przygotuję Gagatkom to pudełko. Uwielbiają wszystko, co wiąże się z kosmosem, planetami, gwiazdami. Po cichu liczyłam więc, że spodoba im się również kosmiczne pudełko. Nie pomyliłam się :-)


W pudełku znalazły się:
- piaskolina moon sand - wykorzystałam piasek z naszej domowej piaskownicy, dodając do niego czarny barwnik (duuużo barwnika)
- figurki Safari Space Toob
- kamienie
- szklane kulki (imitujące planety)
- srebrne i niebieskie gwiazdki (konfetti)
- plastikowe kamyki dekoracyjne


Całość udekorowałam dodatkowo srebrną bibułą oraz naklejkami w kształcie gwiazdek.





A stąd czerpałam inspirację:
- Space Sensory Tub na Counting Coconuts
- Space Themed Sensory Tub na One Perfect Day
- Space Sensory Tub na Totally Tots

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...