sobota, 19 kwietnia 2014

Wiosenno-wielkanocne półki

Dosłownie kilka propozycji na pomoce, które z okazji wiosny i zbliżającej się Wielkanocy zawitały na nasze półki. Mało tego, ale ja myślami jestem już zupełnie gdzie indziej :-)

Matematyka - jajka 1-10, wspominałam o nich rok temu


Truskawki 1-5 (o kartach wspominałam tutaj, w Tigerze dokupiłam truskawki do liczenia)



Dla odmiany zamiast dziurkacza wytłaczanie stempli



Transfer pomponów szczypczykami do cukru w kostkach



Przy okazji powiem Wam, że przechodzę absolutną fascynację umysłem niemowlęcia. Niby trzecie dziecko, a i tak jestem pod wrażeniem inteligencji tej małej istoty. V obserwuje rodzeństwo i naśladuje. I to skupienie na zadaniu!



Transfer suchej fasoli i cieciorki sitkiem do herbaty


Stemple wielkanocne


Sortowanie filcowych ozdób. Rok temu Gagatki sortowały albo kolorami, albo kształtem. W tym roku ćwiczą układanie macierzy. Wykonanie moje, pomysł zaczerpnięty stąd.



Dopasowywanie pisanek. Przygotowanie moje, ale pomysł ściągnięty, tylko nie pamiętam skąd (pomoc zeszłoroczna). Wzory pisanek pochodzą z Urwiskowa. Zadanie bardziej dla S, dla N jest już zdecydowanie za proste (choć zawsze poćwiczy trochę palce manewrując spinaczami).



Alfabet - puzzle jajka (znalezione na Kizclub).


6 komentarzy:

  1. Swietne pomysly!!! Truskawki kupilas teraz czy to wczesniejszy zakup?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki :-) truskawki kupilam niedawno, moze w marcu? oryginalnie to sa naklejki na takich bialych piankach, ja je usunelam na potrzeby zadania

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe pomysły. To układanie wzorów-szlaczków i kartek świątecznych ze stempli bardzo mi się spodobały :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tak przygotowane zadania :D z chęcią sama bym się pobawiła :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie bawie ;-) zawsze przed wylozeniem na polki sprawdzam, czy nie przekombinowalam ;-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...