wtorek, 3 grudnia 2013

WBO dzień 3 - choinka z dłoni


Dzisiaj stworzyliśmy kolejne choinki. Tym razem z odbić gagatkowych dłoni.


Potrzebne materiały:
kartki A3
zielona farba (najlepiej 2-3 odcienie)
zielona krepina
złoty i srebrny brystol
pianka 3D
kamyki/świecidełka
pudło kartonowe
nożyczki, klej, pędzle

Na początku na białej kartce Gagatki poodciskały dłonie pomalowane na zielono (mieszaliśmy 2 odcienie).

Następnie wycięliśmy z kartonowego pudła dwa wysokie trójkąty. Planowałam obkleić je zieloną krepiną, ale znalazłam różne ścinki z naszego zielonego tygodnia i tym Gagatki obkleiły. Dało to fajny przestrzenny efekt.

Później do trójkątów poprzyklejaliśmy wycięte odbite zielone dłonie, starając się, aby lekko na siebie nachodziły. Na koniec Gagatki udekorowały swoje drzewka świecidełkami.


Kiedy Gagatki dekorowały choinki, ja powycinałam gwiazdy. Użyłam szablonu, który miałam jeszcze z zeszłego roku. Dla każdego wycięłam po 3 gwiazdy różnej wielkości - największą i najmniejszą ze złotego kartonu, środkową ze srebrnego. Gwiazdki skleiłam pianką 3D.


Przyczepiliśmy gwiazdy i... choinki gotowe!


Inspiracje:
Handprint Christmas Tree
Handprint Christmas Tree

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...